Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

Ταξίδια...

Είναι απίστευτο τι μπορεί να σου προσφέρει ένα ταξίδι.Ένα απο τα στοιχεία που πάντα με γοήτευε στα δικά μου ταξίδια, ήταν ότι σε κάποιους απο τους προορισμούς μου συνέβαινε η κοινή συνύπαρξη σε ένα τόπο με ανθρώπους απο κάθε γωνιά τουτου του πλανήτη ακριβώς την ίδια στιγμή στον ίδιο τόπο και χρόνο.Αυτο ανέκαθεν το θεωρούσα εκπληκτικό.Με το πέρασμα των χρόνων όπου τη νιότη διαδέχεται η ωριμότητα, τα ταξίδια ολοένα και αποκτούσαν για μένα τον ίδιο,αλλά κάπως παράδοξο, προορισμό...Τον ίδιο μου τον εαυτό...Κάπου εκεί βρισκόμαστε πλέον...Στα ταξίδια...Στο παρελθόν η επαφή μας ήταν ,αν όχι μόνιμη, σίγουρα συχνότατη, μιας κι η νιότη έχει το προνόμιο να ταξιδευει και με το νού, αλλά ας είναι...Τώρα αισθάνομαι δυνατός, άλλωστε πάντα έτσι ένιωθα όταν έβρισκα και ήμουν ο εαυτός μου, και τούτη τη στιγμή μπορώ και ταξιδεύω, εκεί που όλα με κάνουν να νιώθω ευτυχισμένος μιας και όλα είναι οικεία και αγαπησιάρικα...Εκεί είναι και με περιμένει ,πολλές φορές ξεχασμένος, αλλά πάντα παρών, ο πραγματικός μου εαυτός...

Το παρακάτω τραγούδι είναι απο τους Travelling Wilburys και ονομάζεται ''Not alone anymore'' ερμηνευμένο απο τον μεγάλο Roy Orbison που ήταν για μένα, από τα εφηβικά μου ακόμη χρόνια,ένας από τους πιο αγαπημένους ''συνοδοιπόρους'' στα ταξίδια τα πιο πολύτιμα, σε αυτά που σε ταξιδεύει το νού...

3 σχόλια:

chmarni είπε...

Δε μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενο με κάνεις, με τη μουσική επιλογή στην ανάρτηση σου. Traveling Wilburys λοιπόν μία Super Band αποτελούμενη από τους George Harrison, Jeff Lynne, Bob Dylan,
Tom Petty & Roy Orbison. Για ασχολήσου όμως λίγο περισσότερο με τις προσωπικές καριέρες των μελών της μπάντας και τις μουσικές σκηνές μέσα στις οποίες αυτοί εντάχθηκαν και ίσως οδηγηθείς σε απίστευτα μουσικά μονοπάτια.

giati_baba? είπε...

Πράγματι όλοι τους σπουδαίοι και ειδικά όταν είναι και όλοι μαζί, αλλά νομίζω ότι έχω οδηγηθεί ήδη σε απίστευτα μουσικά μονοπάτια και χωρίς αυτούς...Υπάρχουν απίστευτοι μουσικοί σε όλα τα μουσικά ιδιώματα και σε μεγάλη πληθώρα που όλοι τους έχουν τον απέραντο σεβασμό μου, αλλά μόνο λίγοι τελικά μιλάνε για τον καθένα μας απευθείας στη ψυχή του...Αυτοί δεν μπορεί να είναι οι ίδιοι για όλους μας...

doctor είπε...

Welcome back!!!

Το νέο μου blog:http://dimitrisdoctor2.blogspot.com/